h1

Návštevníci spoza hraníc

4 januára, 2008

Všimol som si že moju stránku navštevuje veľa zahraničných návštevníkov z celej Európy, sem-tam Ameriky ba dokonca aj z Austrálie. Týmto by som chcel požiadať všetkých zahraničných návštevníkov (okrem Českej Republiky) nech mi prosím napíšu do komentárov ako sa dostali na moje stránky a či našli to čo hľadali!

Ďakujem! veľmi ma to poteší

P.S-nezabudnite mi napísať z ktorej krajiny ste, a ak sa dá, tak aj nejaký kontakt

4 komentáre

  1. Ahoj, sice nejsem zpoza hranic Československa, ale tvoji stránku jsem našel když jsem hledal ideální rekonstrukci Stonehenge (díky). Budeme dělat nějaký experiment na Kounovských řadách a tak jsem potřeboval něco pro názornost.

    Jinak budu rád za výměnu linku.

    Milan Kučera
    http://www.jesen.cz
    Záhady&Poklady&Království


  2. Ahoj,ja som zo Slovenska tvoju stranku som nasla nahodou a sa mi velmi paci,len tak dalej…


  3. Hi i am Carolline and this blog is good =)


  4. ahoj nasla jsem t e jen nahodou …myslim e se vyznas velmi v techto vecech a potrebovala bych s tebou mluvit



Pridaj komentár